WAT HOUDT DE FUNCTIE IN?
Je staat in voor een aantal klantendossiers, die je opvolgt naargelang jouw ervaring.
Je vervult hierbij volgende taken:- Periodiek verwerken van inkomende en uitgaande facturen, betalingen en loondocumenten,…
- Opmaak van de periodieke BTW-aangiften en -listings
- Voorbereiden van de eindejaarsverrichtingen en afsluitingen
- Voorbereiding opmaak jaarrekening en verslagen
- Voorbereiding van de aangifte in de vennootschaps- en personenbelasting
Je verleent daarenboven de klanten professioneel advies (in eerste instantie per mail of telefonisch).
DIGITALISERING
- We zetten volop in op digitalisering en werken met de nieuwste programma’s en softwaretools zoals Yuki, Silverfin, Codabox,…
- We voorzien in opleidingsmogelijkheden zodat je steeds mee bent met de nieuwste veranderingen.
ONZE VEREISTEN
- Je behaalde een bachelor diploma Accountancy-Fiscaliteit en bent klaar om het beste van jezelf te geven op de arbeidsmarkt, of je hebt al een eerste werkervaring achter de rug
- Je bent IT-minded en kan vlot werken met de gangbare computertoepassingen
- Je bent klantgericht en een echte teamplayer
- Je bent leergierig, nauwkeurig en gemotiveerd
WAT KAN JIJ VAN ONS VERWACHTEN?
- Een contract van onbepaalde duur
- Een mooi salarispakket volgens je reeds opgedane ervaring
- Een enthousiast team binnen een dynamische werkomgeving
- Aandacht voor een goede work-life -balans
- Een aangename werkplaats in een filevrije omgeving dichtbij huis
- Werkuren van 8u30 tot 17u, op vrijdag tot 15u
INTERESSE?
Stuur een korte motivatiemail samen met je curriculum vitae naar jan@rovel.be.