ROVEL BV

ACCOUNTANT - DOSSIERBEHEERDER

Digitaal kantoor – Lokeren

Rovel Accountancy is een jong en modern accountantskantoor. 
We zijn op zoek naar een extra dossierbeheerder om ons team te versterken en onze groei te ondersteunen. 

Werk je het liefst digitaal? Ben je woonachtig in de regio van Lokeren?

Dan ben  JIJ  de persoon die wij zoeken! 

Solliciteer nu!
WAT HOUDT DE FUNCTIE IN?
Je staat in voor een aantal klantendossiers, die je opvolgt naargelang jouw ervaring.
Je vervult hierbij volgende taken:
  • Periodiek verwerken van inkomende en uitgaande facturen, betalingen en loondocumenten,…
  • Opmaak van de periodieke BTW-aangiften en -listings
  • Voorbereiden van de eindejaarsverrichtingen en afsluitingen
  • Voorbereiding opmaak jaarrekening en verslagen
  • Voorbereiding van de aangifte in de vennootschaps- en personenbelasting


Je verleent daarenboven de klanten professioneel advies (in eerste instantie per mail of telefonisch).



DIGITALISERING

  • We zetten volop in op digitalisering en werken met de nieuwste programma’s en softwaretools zoals Yuki, Silverfin, Codabox,… 
  • We voorzien in opleidingsmogelijkheden zodat je steeds mee bent met de nieuwste veranderingen.



ONZE VEREISTEN

  • Je behaalde een bachelor diploma Accountancy-Fiscaliteit en bent klaar om het beste van jezelf te geven op de arbeidsmarkt, of je hebt al een eerste werkervaring achter de rug
  • Je bent IT-minded en kan vlot werken met de gangbare computertoepassingen
  • Je bent klantgericht en een echte teamplayer
  • Je bent leergierig, nauwkeurig en gemotiveerd



WAT KAN JIJ VAN ONS VERWACHTEN?

  • Een contract van onbepaalde duur
  • Een mooi salarispakket volgens je reeds opgedane ervaring
  • Een enthousiast team binnen een dynamische werkomgeving
  • Aandacht voor een goede work-life -balans 
  • Een aangename werkplaats in een filevrije omgeving dichtbij huis
  • Werkuren van 8u30 tot 17u, op vrijdag tot 15u



INTERESSE?

Stuur een korte motivatiemail samen met je curriculum vitae naar jan@rovel.be.